søndag 11. oktober 2009

Dar al-Harb

Jeg befinner meg i den posisjon om dagen hvor jeg faktisk studerer et språk jeg ikke liker, og som jeg i utgangspunktet ikke ville lære.
Men takket være Jens Stoltenberg og hans regjering av rape gale inkompetente fjols samt deres forgjengere må jeg det. Ikke fordi jeg ønsker å kunne arabisk, men rett og slett fordi jeg vil vite hva jeg blir truet med av de mange muslimene som har klart å lure seg hit til lands.

Dar al-Harb er overskriften. På engelsk "the household of war" på norsk "Krigens hus".
Kort fortalt er dette alle landområder o.l som ikke er underlagt Islam.
Norge er altså en del av "krigens hus". Det så vi jo under demonstrasjonene i Oslo på nyåret, da muslimsk ungdom, godt hjulpet av mistilpasset norsk ungdom drevet av et intenst selvhat, gikk bananas, og knuste alt på sin vei. Selv mordbrann ble forsøkt, uten skrupler.

Jeg debatterer mye, både på nett og i det virkelige liv, og jeg lar meg stadig forbause når muslimer påstår at Islam betyr fred, alle er like i følge allah, en muslim kan aldri gjøre noe galt, for i neste øyeblikk å ønske død og fordervelse over alle apostater og ikke-muslimer i verden, og at alle som benekter/gjør narr av allah og mohammed skal dø.

Tro om dette kan ha noe med at Muhammed sa at bare muslimers blod er likeverdig, derfor kan ingen muslim henrettes om han myrder en kristen. Er det her aksepten og forherligelsen av vold og drap av ikke-muslimer kommer fra? Vi ser jo hva slags holdninger som blir ført inn i Europa med muslimsk innvandring; jødehat, homohets og hat, segregering av kjønn, æresdrap.. Virkelig berikende og flott!
Og hva har egentlig venstresiden i Norge å si om dette? "Nej, uten innvandringen ville vi jo ikke fått all den gode maten.." (!)
Og enda flere påstår at vi TRENGER alle disse innvandrerne, at norsk økonomi og norsk helsevesen ikke ville gått rundt uten disse!

Altså, i følge venstresiden trenger vi intenst alle disse fra afghanistan, somalia, irak, palestina etc, land i Asia og Afrika som når de kommer her til lands oppdager trygdesystemet, og velger å leve på det istedet.. Vi importerer trygdesaker, og så påstår vi samtidig at dette er lønnsomt?! For hvem?!

Misforstå meg rett, noe innvandring trenger vi. Vi trenger den ikke-muslimske innvandringen fra Polen, England, Danmark, Sverige, Frankrike, Finland og Tyskland. Utdannede mennesker som kommer kun for å jobbe. Disse TRENGER vi.
Andre har vi faktisk ikke bruk for, når man ser på arbeidskapasitet og behov. Vi har faktisk egentlig ikke mulighet til å importere flere økonomiske- eller helseflyktninger. Ikke har vi råd og ikke har vi et helsevesen som kan ta seg av dem.

Og vi har heller ikke en regjering med nok baller til å sette ned foten å si at dette er Norge, her lever vi etter norsk lov og norske normer, her er det ikke lov til å leve etter krigsboka koranen.
Vi har en regjering som kritiserer Hellas for å gjøre akkurat det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar