lørdag 5. desember 2009

Mirakler skjer, en sau KAN bli til en hest!

Eller hvertfall ser VG og Aftenposten ut til å mene det..

"Nordmann dømt til døden i Pakistan!"

Hvorfor er det blitt sånn at nå skal alt og alle som har klart å karre til seg norsk statsborgerskap kalles nordmenn med en gang de lager trøbbel og ser at de kanskje vil måtte betale for det i sine respektive hjemland?
Støre har ikke en dritt med hva pakistanske myndigheter gjør med pakistanske borgere, lik pakistanske myndigheter ikke får diktere hvordan hva straffer A- og B-gjengen.

For Shahid Azim er ikke en nordmann, uansett hvor mye norske venstreraddiser ønsker seg det. Han har ikke engang norsk statsborgerskap lengre, han har gått tilbake til sine pakistanske røtter og pass for å dra til Mekka. Han frasa seg sitt norske statsborgerskap for å kunne dra dit, og bekreftet sitt pakistanske. Han hadde pakistansk pass, statsborgerskap og bostedsadresse da han ble pågrepet, så hvorfor i helvete skal Norge nå betale for ham? Det er jo ren svindel at han nå ber Norge om økonomisk hjelp, det er horribelt at han i det hele tatt tror det er greit! Ingen hvit norsk mann ville fått samme hjelpen engang, hvorfor skulle en pakistaner da fått det?

Det blir for lettvint for slike som dette avskummet å rope på rike Onkel Norske Stat og kalle seg norsk når man driter seg ut i utlandet, når dette "utlandet" er ditt eget hjemland, og du selv har bekreftet dette, har du egentlig ikke så jævla mye å rope opp om. Han visste hvordan rettsystemet og straffenivået var i Pakistan da han flytte hjem, det legger ikke Norge seg opp i. Eller, vi har hvertfall ingen rett til det.

Grunnen til at saken bevisst har blitt holdt skjult, er at den pakistanske advokaten(betalt av Norge) ba om at norske myndigheter ikke skulle blande seg inn for mye.
Grunnen kan være mannens rulleblad i Norge.
Samtidig klager Raja på at hans tidligere klient ikke har fått like mye oppmerksomhet fra Norge som Moland/French.
Ikke lite frekt, siden han selv var med på å redusere dekningen i norsk media.
Jenta på 7 år, offeret, ble funnet på taket på mannens hus. De hadde lett etter henne.
Hun tilhørte en svært fattig familie. Skulle ønske norsk media kunne grave like mye og publisert, slik de gjør med etnisk norske da de er i trøbbel.

Men så var det dette med gjengtilhørighet, og hvorfor ikke norsk media vil sette "halen på grisen". Feighet vil jeg kalle det.

27 kommentarer:

  1. Jeg tviler på informasjonen om gjengmedlemskap, siden ingen er medlemmer.
    Bare løse tilknytninger.

    Og mannenes rulleblad?
    Har saken om ham vært omtalt tidligere? Jeg har aldri hørt at han har noe rulleblad.

    Greit nok at saken er brutal, og alle vet at barnemordere har minimal med støtte.
    Men dette er et menneske med 2 barn i Norge.
    Jeg kan på ingen måte se grunnen til at en syk mann skal drepes.
    Barna og alle norskpakistanere er nå vitne til hvor lite støtte det er blandt nordmenn da det gjelder landsmenn som havner i trøbbel.
    Spesielt om de har en annen bakgrunn.
    Vil tro at mange unge nå spør seg om hvem de er, og om de virkelig hører til her på berget.
    Eller, om andre mener de hører til her.

    1. Jeg er for en massiv støttekampanje til den dømte og hans familie.
    2. Jeg tviler sterkt på bevisføringen, siden den ikke har vært åpen i media.
    3. Jeg tviler sterkt på graden av rettferdig saksgang. Han fikk ikke advokat umiddelbart.
    Han sa selv han ble utsatt for vold og trussler.
    Både mot seg selv og mot familien.
    Dette er en tilståelse under tortur, og er dermed ugyldig. Uansett hvor i verden du kommer, ville en slik tilståelse være ugjyldig.

    Tenk om det kommer bevis som utelukker ham som gjerningsmann?
    Jeg håper at det er norsk støtte som sørger for at det finnes, og at han blir renvasket.

    Norge bør ikke vende denne medborgeren ryggen.
    Han er dømt til døden, det ville være forkastelig å ikke bidra.

    Hamar

    SvarSlett
  2. Hamar;
    *sukk*
    Så var vi igang da, rasistene er alltid svært raske å krype fram så fort en mørkhudet mann blir anklaget for noe.

    Hvorfor tror du at du ikke har hørt noe om denne mannens gjengaktivitet i Norge? Eller han kriminelle rulleblad? Abid Raja kunne ovenfor Aftenposten innrømme at han var advokat for pakistaneren fram til han sluttet som advokat, egentlig ganske urealt av ham å ikke fortelle hvorfor, men jeg venter på at norsk media skal ta tak i denne saken lik de gjorde med moland og french. Da vil du få høre historier som vil gjøre at du aldri vil kalle denne mannen din medborger igjen.

    Tenk Moland og French, de hvite gutta i Kongo, der serverer norsk media den ene røverhistorien etter den andre under hele rettsaken, det skal graves og snuses i den minste krok for å finne den minste lille hybelkanin fra deres fortid, men i denne saken hører vi foreløbig nada?
    Ser norsk media på mørkhudede som "urørbare" pga rasistiske årsaker? Jeg synes ikke denne forskjellsbehandlingen av mennesker på bakgrunn av hudfarge er ok, jeg synes den er motbydelig.

    Og du misforstår litt når du snakker om denne "medborgeren" din. Han er ikke din medborger. Om du er nordmann vel og merke da. Han har med glatt sagt fra seg sitt norske statsborgerskap for å dra til mekka, og det er ikke noe jeg eller noen andre som synes sakens framstilling i norsk media er latterlig kan noe for. Jeg er helt og holdent imot at MINE skattepenger skal hjelpe slike individer som reiser hjem. For det er akkurat det han har gjort, dratt hjem. Hvorfor vil du da at norske myndigheter skal utfordre Pakistansk selvråderett fordi du og dine synes synd på mannen?

    Jeg håper norsk-pakistanere, norsk-somaliere, norsk-afghanere, norsk-irakere, hele sirkus asylNorge får med seg at det norske folk og den norske folk ikke stiller opp for å hjelpe om man drar hjem. Norge har ingen myndighet over pakistanske borgere i Pakistan, desverre for deg og de med deg som mener Norge alltid skal være den rike onkelen som redder alle, så her må man faktisk si stopp. Det gjelder da selvfølgelig også for alle andre nasjonaliteter. Drar en hvit amerikaner bosatt i Norge gjennom 40 år hjem til Texas, USA og dreper en ung jente, da har Norge ingenting de skulle sagt om han får dødsstraff han heller.

    Dette handler ikke så mye om hudfarge som det gjelder et lands borgere, et lands suverenitet og et lands rettsystem. DU kan selvfølelig mene at dødsstraff for å voldta og drepe en ung fattig jente av en lavere kaste ikke er så ille for en du tror er norsk-pakistaner, men det gjør jeg. Var det opp til meg skulle svinet vært hengt opp i ståltråd etter rettekaren. Jeg har null sympati for slike dyr, og når han i tillegg påstår å være en av mine landsmenn for å bruke mine skattepenger til å betale seg ut av knipa, da mister du meg.

    I denne saken ville det ikke vært forkastelig av Norge å IKKE bidra, det ville vært forkastelig å gjøre det.

    SvarSlett
  3. Så var det dette med rettssikkerhet da.

    Han tilsto etter tortur.
    Jeg kan på ingen måte si at jeg tror på den tilståelsen.
    Om norsk politi hadde gjort noe slik, hadde jeg blitt forbanna.

    Husk at han har unger her i Norge.
    Om han blir dømt, og egentlig er uskyldig, er dette et mord.
    Da er Norge like skyldig, siden vi ikke har gjort allt i vår makt for å hjelpe denne mannen.

    -Er det virkelig bevist at han er skyldig?
    -Eller er hele beviset tilståelsen som kom etter tortur?

    Vi er hans siste halmstrå.


    Hamar(En staut viking)

    SvarSlett
  4. Jeg er meget enig i at et menneske som har pass og dermed statsborgerskap i to land må akseptere og forholde seg til det landet og deres lover som en ugjerning blir begått i.

    Den som voldtar og dreper en 7 år gammel jente fortjener den hardeste straffen som finnes. Reell livstid i lukket fengsel, uten benådning etter x antall år ville gi denne lille jenta hvertfall litt av den oppreisningen hun fortjener. Reell livstid i lukket fengsel vil være et langt større mareritt enn avretting. Medfangene vil sørge for det.

    Er det så at vi skal synes synd på en mann som nådeløst forgriper seg og dreper et forsvarsløst barn? Tenk hvilken redsel og smerte det var for henne. Den eneste det er synd på er jenta. Han visste hva han gjorde.

    SvarSlett
  5. Spørsmålet er:

    Hvorfor er du overbevist om at han gjorde det?
    Befolkningen i Norge er ikke gjort kjent med bevisene.
    Om det eneste beviset er tilståelsen, som mest trolig har kommet etter tortur, er det ingen reelle bevis i saken. Hverken mot han eller andre.

    Noen har gjort noe.
    Men er det han?

    Jeg er ikke overbevist.

    Sinne mot en gjerningsmann er fullstendig berettiget, men det blir for enkelt å peke på nordmannen, og si at han er skyldig.

    Han lever uansett i et mareritt.

    Hamar(en staut viking)

    SvarSlett
  6. WOHO, enda en som mener det samme som meg. Denne mannen kommer aldri i livet til å bli nordmann!!!!!!!!!
    Minstekravet for å bli kalt nordmann må da fan være at man i alle fall er født her!

    SvarSlett
  7. Nei,
    minstekravet er ikke at man er født her.
    Om du hadde slengt dritt til mine venner, hadde jeg blitt skuffa og sint.
    For jeg har sett skuffelsen i øya til adopterte, da folk har slengt kommentarer.

    Da vet du at du er en sånn fyr.
    Og da er du ikke særlig bra, og bør ikke være stolt av deg selv.

    Mitt minstekrav for å kalle seg norsk:

    -Snakker du norsk i søvne, da er du norsk.


    Hamar(En staut viking)

    SvarSlett
  8. Mandu: Flott innlegg der du skriver det de fleste normale tenker.
    "Vikingen fra Hamar":Jeg kommer iallefall ikke til og være stolt av å være såkallt "viking" etter å ha lest de naive tulleinnleggene dine. Maken til naivitet er det lenge siden jeg har lest!!! La idioten som ER pakistaner få den straffen han ærlig (ifølge retten) har gjort seg fortjent til. Bruk for faen ikke MINE skattepenger slik avskum!!!
    Pelle.

    SvarSlett
  9. Skulle gjerne ha vaert tilskuer naar de henger han. Det maa vaere en fornoyelse aa ser noe dengle som har voldtatt og drept ei jente paa 7 aar. Men Kamerat Store faar han sikkert til Norge og da blir han sluppet fri etter 2-3 aar og dreper IGJEN HEIA NORGE!!!!

    SvarSlett
  10. Hege sier;
    La pakistanerne ta seg av pakistanere i sitt eget muslimske hjemland.
    Støre hvor er du i Kongo, der ekte nordmenn står på dødsperrongen?

    SvarSlett
  11. Når de i første omgang flyktet fra dette landet, for å komme i sikkerhet i Norge, kan jeg ikke fatte å begripe at vi skal bruke penger på å redde de når de kommer i problemer i landet de flykta fra?! Maken til naivitet og dumtrohet, skal du lete lenge etter. Problemet er vel at det sitter en gjeng naive folk her på beget også.

    SvarSlett
  12. Hva med den stakkars jenta og hennes familie. De var fattige fra før,tror dere de er blitt noe rike etter dette. Nei NORGE skal dere bry dere om noen her,må det være jentas familie,og la det andre råtne i fengsel der nede.

    SvarSlett
  13. Jeg er en norsk-pakistaner. Og jeg syns at denne fyren bør sone en straff for disse motbydelighetene. Jeg mener, å ha voldtatt og drept en 7 år gammel jente, så deretter rope om hjelp og håpe for en smutthull? Men jeg er likevel ennå uklar om noen ting, så jeg skal prøve å analysere litt her:

    Har han virkelig sagt fra seg sitt norske statsborgerskap? Har han vært født og oppvokst i Norge? Hvis ikke, så har han ingen rett til å kalle seg en utlending der i håp om å få utnyttet en slags amnesti fra norsk hold. Isåfall får han rett og slett sone straffen sin som fortjent som det jævla dyret han er. Eneste jeg er imot er dødsstraff, siden det blir unødvendig for mye. Bør i det minste være en livsvarig dom med mulighet for fremtidig domsvurdering. Dødsstraff må unngås. Hvis han blir henrettet, så vil det gå utover hans pårørende i Norge som faktisk har norsk statsborgerskap. Det er kanskje her norsk involvering bør være i det minste. Pakistansk rettsvesen kan være urimelig hvis han ble torturert til å "tilstå". Jeg syns Norge bør kobles inn i saken for å få ting oppklart siden han har tidligere vært norsk og han står kanskje ovenfor en urettferdig siktelse. Kanskje han ble "framed", og at de mangler klare bevis som bekrefter hans skyld. Hvorfor skal en tidligere nordmann lide under en rettsvesen som unådig dømmer ham til døden, når han blir kanskje tråkket over der uten at det blir gjort ordentlig etterforskning rundt det? Men hvis han er skyldig og tror han får en "free ride", så syns jeg at han kan bare glemme det. Dream on. Men, det finner vi nok ut av etterhvert.

    Har han ennå norsk statsborgerskap, så er det definitivt behov for norsk bistand for å komme til bunns med det hele. Kanskje kan det hende at han er uskyldig hvis nok bevis er dokumentert. Hvis det viser seg at han er faktisk skyldig, så får han bare sone en straff i Pakistan, eller få ham utlevert til Norge så få en straff her. Personlig syns jeg at han får sone i Pakistan. Voldtektsmenn av barn spesielt tilgir jeg ikke. Han har begått en forbrytelse i det pakistanske samfunnet, og der får han betale prisen sin for. Så lenge det ikke fører til at han blir henrettet...

    SvarSlett
  14. Har lest alle innleggene og vil derfor si dette:
    1. Til Norge kommer asylsøkere, flyktninger og arbeidssøkende. Pakistanerne tilhører gruppen arbeidssøkende, og de første kom hit på 1970-tallet. Disse er ikke på noen måte truet i sitt hjemland Pakistan, og kan fritt reise hjem på besøk hvis de ønsker det. Mange av disse Norsk-pakistanerne flytter da også ofte tilbake til Pakistan den dagen de blir pensjonister og/eller uføretrygdet.

    2. I denne omtalte saken her har vi en norsk-pakistaner som har valgt å reise tilbake til Pakistan. Der begår har muligens et lovbrudd. Jeg skriver muligen da jeg ikke kjenner til bevisene i saken. Han blir dømt og funnet skyldig. Finito! Mannen er pakistaner, bor i pakistan og blir dømt i Pakistan. Norge har ingenting med å blande seg opp i dette. Justismord kan skje i alle land, også Norge, men dette er noe den enkelte stat selv må finne ut av. Det hele denne diskusjonen egentlig handler om er om man er for eller i mot dødsstraff, og det er en helt annen diskusjon. Norge kan ikke, og bør ikke, blande seg opp i hvordan andre lands rettspraksis er, like lite som vi i Norge ønsker innblanding fra andre land når det gjelder vår rettspraksis.
    Konklusjon: I mine øyne er denne mannen ikke norsk, og Norge har ingenting med å bistå denne mannen.
    Og er mannen skyldig - vel,som man reder ligger man!

    SvarSlett
  15. Hei Hammi.

    Egentlig en ganske bra analyse du kommer med der.
    Jeg er norsk, da vet du at det finnes andre i dette landet som tenker på samme måte som deg.

    Jeg er imot dødsstraff av prinsipp.

    Jeg håper også at det støttes opp om familien hans her i Norge.
    De har ikke gjort noe galt.
    Tenk hva slags belastning det må være for kona og barna.

    Det virker som om mange er veldig sinte, og det er veldig forståelig i en slik sak.

    Hamar(en staut viking)

    SvarSlett
  16. 1. Jeg er for mer sympati for offere i slike saker en skummet som er skyldig
    2. Media er en sliten hest
    3. La ham dø uten mer pisspreik fra Kamerat støre

    SvarSlett
  17. Hvorfor skal Norge ta ansvar for alle utenlandske drittsekker rundt om i verden. Fordi de har ervervet norsk pass blir de ALDRI NORDMENN. Et av problemene er imidlertid at vi har flertall av udugelige journalister som skriver hva som helst for egen (fremgang?)og gode salgstall.
    Norge er i tillegg fullt av snillisme-idioter som ikke kan tenke en tanke utover sin egen lille kube. Alle snillisme-idiotene i Norge vil alltid beskytte forbryteren. Ikke et ord eller en tanke brukes i retning ofrene. Nei heng faenskapet, og marker derved at det ikke hjelper om du roper at du kommer fra Norge.

    SvarSlett
  18. Alle dere som er imot at folk blir henrettet!!!!
    Hva med ofrene i sakene???
    De er jo blitt henrettet, og det foregikk vel ikke akkurat humant med prest tilstede, tror dere det?
    Nei kom ned til moder jord igjen, og begynn heller med mere hensyn til offer enn gjerningsmann.

    SvarSlett
  19. Jeg ønsker først og fremst å understreke at jeg er en norskpakistaner. Født og oppvokst i Norge. Gift og familiefar.
    Har bodd hele mitt liv i Norge, men har besøkt Pakistan en del for å besøke slektninger, ferie osv.

    Jeg må innrømme at denne saken har skapt stor sinne og irritasjon hos meg. Selve handlingen som har blitt utført i dette tilfelle er i mine øyne helt utilgivelig. Jeg kan ikke oppfatte hvordan en som selv er småbarnsfar kan utføre en slik handling, deretter ta livet av offeret for å skjule det.

    Jeg mener uavhengig om han er norsk eller pakistaner, eller fra hvilken som helst del av verden bør henges hvis han er skyldig.

    Gjerne offentlig, slik at neste man som har slike hensikter som den dømte tenker seg om 2 ganger før vedkommende gjør noe slikt.

    For denne grusomme handlingen som er utført her finnes det ingen straff som er streng nok.
    Hvis han er skyldig må han stå for sine handlinger og ta straffen han er dømt til.

    Jeg høres kanskje bastialsk ut for enkelte på denne bloggen men må desverre innrømme at jeg ikke har noen form for toleranse for slike overgripere. Han har trossalt voldtatt og drept ei syv år gammel jente.

    Er han skyldig er dommen velfortjent!

    SvarSlett
  20. når det gjelder denne mannen,så er han ikke knyttet til noen gjenmiljøet..det kan jeg si,siden jeg jobber med dette og har vært tidligere gjengmedlem elr hva du en vil kalle det.pakkistaner,norsk,amerikaner...samma hva hva han er,elr hva slags pass vedkommene har,samma hva slags miljøet,kultur,og hvor høyt i systemet et meneske er,,,så når u gjør en så grusom handling,voldtar en 7 år gammel jente og dreper henne...de som vil han godt...elr vil hjelpe han liksom hjem til norge...dem kan umulig ha barn selv..og da er det lett å komme og si at han forjener en sjans.jeg er pakkistaner selv..har venner som sitter i utlandet og ikke får hjelp fra norske myndhtr...men om vennen min blir sitennede 5 år til for å støøte at sånne dritsekker ikke får komme hjem til norge..og blir hengt så kan jeg si med hånda på hjertet hadde vennen min sittet 10 år til..la han bli hangt....så kansje folk her hjemme også tenker seg om før overgrep...innfør dødsstraff for pedoer her hjemme i norge også.....i denne saken tommeln opp for pakistan.

    SvarSlett
  21. Hei. Er jævlig enig med blogger i denne saken. Men forstår ikke hva du skriver om sosialisme i headingen på denne siden, mener bestemt at det er forskjell på sosialisme og kommunisme...

    SvarSlett
  22. Er ikke pakistan medlem av FN? Straff ved henrettelse er vel imot menneskerettighets paragrafene til FN? (Ja, USA praktiserer døds straff, nei de er ikke med i FN).
    Personlig er jeg ikke imot dødstraff ved enkelte forbrytelser. Jeg tror det både skremmer flere til å bli kriminelle, pluss vi blir kvitt ugresset.

    Problemet med denne saken, som har blitt fremstilt i media, er hvorvidt han er skyldig eller ikke, grunnet manglende bevis materiale.

    SvarSlett
  23. Liten tilleggsinfo om vår venn Azim.

    Fikk nettopp vite:
    Han flyttet til Pakistan etter at han
    -Voldtok ei mindreårig norsk jente.

    En gang til
    Fikk nettopp vite av en pakistansk blogger at Azim voldtok ei mindreårig norsk jente før han flyttet.

    Dette er vel grunnen til at saken har hatt lav profil.
    Dette er vel grunnen til at han fikk nytt pakistansk pass, siden han ikke hadde noen framtid i Norge.

    SvarSlett
  24. Fra VG 2008:

    - Jeg har gjort det. Jeg er skyldig. Jeg drepte jentungen, sier han til VG.
    - Har politiet fortalt deg hva du skal si til meg?
    - Nei, de vet ikke hva jeg sier. Men jeg gjorde det, sier 24-åringen, og sukker oppgitt.
    - Hvordan skjedde drapet? Hvordan kunne du gjøre noe slikt?
    - Det vet jeg ikke selv enn gang. Jeg kjente jenta godt, for hun bodde jo i underetasjen. Jeg klarer ikke huske alt. Plutselig hadde det bare skjedd. Hun var død.

    Han forteller at han løftet opp liket og bar det over skulderen opp på taket. Der gjemte han det på naboens tak. Så gikk han ned igjen.

    - Jeg ble overrasket og skremt da politiet sto på flyplassen da jeg kom hjem fra Mekka.
    - Vil du tilstå drapet i en eventuell rettssak?
    - Det vet jeg ikke ennå. Jeg får se.
    - Jeg håper jeg kan få komme til et fengsel i Norge.

    Pakistansk politi vil tiltale 24-åringen som pakistansk borger, fordi han skaffet seg et pakistansk pass for å dra på pilegrimsreise.

    - Selvfølgelig er jeg fortsatt norsk statsborger. Den norske ambassadøren burde komme og besøke meg i fengsel.

    I tilståelsen 24-åringen har gitt politiet beskriver han hvordan han ba jenta om å gå og kjøpe ham sigaretter. Da hun kom opp med dem, voldtok han henne, og da hun prøvde å komme seg ned til familien sin i første etasje fikk han panikk og kvalte henne med et sjal.

    Politiet hevder de har funnet sjalet og jentas sandaler på 24-åringens rom. Hans advokater og hans familie mener tilståelsen er presset frem og bevisene plantet av politiet.

    Da advokat Abid Q. Raja møtte 24-åringen i forhørsretten på lørdag, rådet han sin klient til ikke å kommentere tilståelsen. Da fortalte 24-åringen at han var blitt slått av politiet under de første forhørene, noe han gjentok i går.
    De siste årene har 24-åringen bodd mesteparten av tiden i Pakistan uten å jobbe, og har levd på morens norske sosialstønad. Kona hans, som er en kusine han ble gift med da han var 18, og de to barna bor i Oslo.

    - Du må si til moren min og til familien min at de skal ta vare på seg selv. Det er ikke mer jeg kan si til dem nå, sier 24-åringen til VG.

    - Tilståelsen overfor VG er ny for meg. Min klient har fortalt at han tidligere har blitt presset og slått til å avgi usann tilståelse, derfor er det vanskelig å vite om denne er sann, sier 24-åringens norske advokat Abid Q. Raja til VG.
    (VG 03.01.2008 kl. 07:03, Sist oppdatert 03.01.2008 kl. 07:13)

    SvarSlett
  25. Jeg er enig i at norske myndigheter skal bidra med hjelp når det gjelder denne personen, men kun i den grad at det begrenser seg til at UD ser til at de humanitäre forholdene for ham blir opprettholdt til en evt,anke tas opp for retten,man kan faktisk ikke gallopere rundt omkring i verden og begå kriminelle handlinger og så påberope seg at man er norsk statsborger uten og ta konsekvensene og respektere lovene i det land man evt. har gjort disse handlinger i.

    SvarSlett
  26. I samme slengen burde pressen og ikke minst politiet opplyse noe mer om mannens kriminell rulleblad i Norge.
    Saken om misbruk av et barn i Oslo som har gått igjen i andre blogger kunne vært interesant. Er det derfor han stakk av til sitt kjære hjemland?

    SvarSlett
  27. Det er med stor glede at jeg leser at han dømmes til døden. Jo fortere jo bedre.
    Slikt pakk har vi jo nokk av i Norge. det finnes ikke noe som heter norskpakistaner.Enten så er man norsk eller pakkistaner. Nordmenn er hvite og pakkiser er svarte.

    SvarSlett