mandag 13. desember 2010

Eu vil anerkjenne "palestina"

Idag varsler EU at de vil anerkjenne "palestina".

"EU vil ikke sette noen tidsfrist for når de vil anerkjenne en palestinsk stat, men vil gjøre det når tiden er inne, i følge et forslag til erklæring fra Unionens utenriksministermøte."

Og for aa toppe idiotien har Norge naa gitt "palestina" en egen ambassade.. Gjett som skal betale!


Med andre ord skal det heretter lønne seg fra muslimsk hold å finne opp et folk (uten noe hold i historien overhodet), terrorisere et folk i over et halvt århundre, myrde barn, kvinner og eldre på begge sider, på egen side for å oppnå sympati hos naive og lettlurte venstreraddiser verden over, og på israelsk side kun fordi man er indoktrinert til å hate et folk, både gjennom den voldserotiske koranen og barnetv.

EU er en farse, skal dette godkjennes må EU, sammen med FN beordre Tyrkia til å øyeblikkelig opphøre sin ulovlige okkupasjon av Nord-Kypros (i motsetning til Israel har ikke tyrkerne engang vunnet en krig om disse landområdene, tyrkerne viste seg som de dyrene de tydleigvis er da de valset inn og fordrev 60 000 grekere fra sine hjem, voldtok greske kvinner og drepte greske menn. Og EU sammen med FN har ikke engang løftet en finger for å hjelpe grekerne.)

Muslimer i Egypt, Iran, Irak, Libanon, Tyrkia, Somalia, Tunisia, Algerie osv må gi tilbake sine okkuperte områder til babylonerne, perserne, kristne og stammefolk. For ikke å glemme at de skitne pakistanerne må gi sitt okkuprte område tilbake til dets rettmessige eier, India.

For EU og FN er vel ikke rasister?

3 kommentarer:

  1. Du må være den verste mosnteret som noen sinne man har sett!
    Du er virkelig fordomsfull og en veldig stygg drittsekk!

    Din syke jævel!
    Forresten du trenger ikke takke meg for mine ord, for jeg vet at de er fine når de er retter mot deg.

    Søk hjelp kompis, det kan være enda mulig å få deg litt hjelp å bli en vanlig person.

    Mvh Din kompis !_!

    SvarSlett
  2. La meg gjette !_!, nok en "stakkars" liten sint muslim? Det ser ut til å være en gjennomgående usaklighet i slikes tilbakemeldinger når noe går "deres" imot.. Det hadde nesten vært søtt, hadde det ikke vært for at dere faktisk tror dere har rett til å tiltale folk på dte viset. Dere er uønsket, og det er et faktum som kommer til å bli stadig tydeligere framover.. Dere kan desverre ikke vinne en krig hvor det er dere mot "røkla", av den enkle grunn at dere er for feige, for umodne og for lite i stand til å tenke lengre enn nesa..

    God bedring, det finnes "avradikaliserings-programmer" i stort sett hele verden for "folk" som deg nå.

    Og du vil heldigvis aldri bli min venn. Jeg foretrekker klapperslangen.

    SvarSlett
  3. Mandu, jeg leser hvert eneste blogginlegg. Og jeg kunne ikke vært mer enig i det du skriver. Du skriver på en veldig god måte, og klarer å argumentere for det du mener. Håper jeg får se flere blogginlegg i fremtiden.

    Mvh din ekte etniske venn ;)

    SvarSlett